Honor Society Museum

Honor Society Washington DC Member Trip 2015

Highlights of the HonorSociety.org member trip to Washington D.C. in July 2015. Locations visited included the National Mall, Vietnam Memorial, Lincoln Memorial, White House, Museum of Tolerance, Newseum, Supreme Court, U.S. Capital Building, Air Force Memorial, Arlington National Cemetery, King’s Dominion Theme Park, Alexandria Colonial Tour, Mount Vernon and much more.

HonorSociety.org members on the trip included: Amanda Fields, Fatimah Nuri Al Ali, Julianne Smith, Hannah Clark, Carissa Mean, Sophia Ephraim, Monica Woodhams, Nicole Del Mastro-Jeffrey, Tien Luu, Barbz Yang, Elizabeth Hall, Kim Warianka, Kenneth Paulsen, Nicole Warianka, Kenneth Paulsen, Beau DeVaul, Xinmeng Yu, Carl Harvey, Amy Gore, Ashley Hoesch, Tonya Riser, Jesse Hall, Teresa Dieker, Jennifer Martin and numerous others.

Did you like this? Share it!

0 comments on “Honor Society Washington DC Member Trip 2015

Comments are closed.